Dołącz do grona ponad 50 000 zadowolonych klientów, którzy kupili pewny, sprawdzony przez nas samochód i dzięki raportowi Autotesto wynegocjowali lepszą cenę!





Raport o stanie technicznym auta przed kupnem - przykład
Opel Insignia
KOMBI
Rocznik
2010
37 500 zł
Raport: (230414584/2017)
Raport wykonał: (kod rzeczoznawcy) 400
Data sporządzenia raportu: 06.04.2022
Pakiet: Prestige
Informacje podstawowe auta
Marka | Opel |
Nadwozie | KOMBI |
Przebieg | 214301 km |
Model | Insignia |
Pojemność | 1957 cm3 |
Rodzaj paliwa | DIESEL |
Rocznik | 2010 |
Moc | 160KM / 118kW |
Skrzynia biegów | AUTOMATYCZNA |
Podsumowanie
CZY AUTO JEST WARTE
ZAKUPU I DLACZEGO /
CZY RZECZOZNAWCA KUPIŁBY TO AUTO:
TAK
Testowany Opel Insignia to auto warte zakupu. Auto z wiarygodną przeszłością, udokumentowaną książką serwisową. Wnętrze w bardzo dobrym stanie z w pełni działającym wyposażeniem. Auto po drobnej naprawie blacharsko lakierniczej, lecz wykonanej zgodnie ze sztuką i technologia producenta. Progi i słupki bez śladów napraw. Drzwi na dolnych rantach nie korodują. Minusem jest brak drugiego kompletu opon. Najtańsze chińskie ogumienie to wydatek minimum 1200 zł. Ale za średniej klasy opony trzeba już zapłacić około 2400 zł. Ponadto podwozie z występującą już korozją obniża wartość tego egzemplarza. Dodatkowy plus to fakt, że jest już zarejestrowany i ubezpieczony. Podsumowując powyższe, samochód jest warty zakupu. Negocjowałbym cenę ze sprzedającym o około 3000 zł z uwagi na wydatki, które będzie trzeba ponieść od razu po zakupie.
Prawdopodobne naprawy jakie trzeba wykonać i ich szacowany koszt
Po zakupie należy przede wszystkim zakupić:
Nowe opony na sezon zimowy – od 1200 do 6000 zł,
Tarcze hamulcowe tylne wraz z klockami – 790 zł,
Należy również zlikwidować wyciek spod korka z czujnikiem oleju – cena zależna od serwisu.
Dodatkowo należałoby rozważyć:
Wymianę kompletu filtrów i oleju – 450 zł,
Wymianę rozrządu – 1000 zł,
Konserwację podwozia – 400 zł.
Analiza przebiegów na podstawie dokumentacji pojazdu i zawieszek
Brak wklejek i zawieszek w komorze silnika. Książka serwisowa uzupełniana przez serwis, gdzie auto zakupiono. Wiarygodne wpisy. Przebieg normatywny wg producenta to 177000 km dla tego rocznika. Wskazany w książce i na liczniku jest większy. Pojazd średnio w ciągu roku przejeżdżał ok. 30 tys km.
Wnioski z rozmowy ze sprzedającym
Sprzedający bardzo pewny samochodu, który sam sprowadził z Niemiec. Miły i uprzejmy. Udostępnił auto i dokumenty od niego.
Czy stan faktyczny auta jest zgodny z ogłoszeniem: NIE
Sprzedający w rubryce rok produkcji podał 2011. Co prawda w opisie wspomina, że to rok modelowy.
Samochód w ogłoszeniu jest opisany jako bezwypadkowy, w rzeczywistości przeszedł drobną naprawę blacharsko lakierniczą.
Poza tym bez uwag.
Czy stan zużycia pojazdu jest adekwatny do przebiegu deklarowanego: TAK
Samochód ma przebieg ponadnormatywny, ale jest w bardzo dobrym stanie. Wynika to z eksploatacji głównie na autostradach, jak też dobrej jakości materiałów użytych do produkcji przez koncern Opla. Dobrze utrzymany i zadbany. Adekwatny do przebiegu.
Informacje dodatkowe auta
Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) | W0LGT8GM5B1025419 |
Układ silnika / Ilość cylindrów | R4 |
Rodzaj napędu | PRZEDNI |
Data następnego przeglądu technicznego | 23/08/2017 |
Data ważności ubezpieczenia | 08/08/2018 |
Data pierwszej rejestracji | 21/09/2010 |
Data pierwszej rejestracji w Polsce | 09/08/2017 |
Kraj poprzedniej rejestracji | NIEMCY |
Dopuszczalna masa całkowita | 2275 kg |
Ocena zewnętrzna pojazdu
Pomiar lakieru i szczelin pomiędzy elementami karoserii
Pomiary lakieru
Wartość zmierzona
Punkt | Zakres [μm] |
---|---|
1 | 80-180 |
2 | 80-180 |
3 | 80-180 |
4 | 300-750 |
5 | 180-300 |
6 | 180-300 |
7 | 80-180 |
8 | 80-180 |
9 | 180-300 |
10 | 80-180 |
11 | 80-180 |
Pomiary szczelin
Wartośc zmierzona
Punkt | Stan |
---|---|
A | Ok |
B | Ok |
C | Ok |
D | Ok |
E | Ok |
F | Ok |
G | Ok |
H | Ok |
I | Ok |
J | Ok |

Wnioski
Oceniany samochód to Opel Insignia, w wersji kombi, z karoserią wykonaną z blachy ocynkowanej, pokrytą lakierem grafitowym, metalizowanym. Pomiary stanu powłoki lakierowej dokonano miernikiem P-10-S-AL. W wyniku pomiarów stwierdzono: Drzwi tylne prawe były wymienione, z pomiaru wynika także, że w dolnej części błotnika tylnego prawego była użyta szpachla do naprawy jakiegoś uszkodzenia ( wgniecenie ), przednie prawe drzwi zostały pocieniowane w celu ujednolicenia odcienia lakieru. Szczeliny równe. Pokrywa silnika była odkręcana, widać po śrubach mocujących. Podczas oględzin stwierdziłem także odpryski od kamyków na pokrywie silnika i zderzaku przednim, zatarcie zderzaka przedniego oraz błotnika z lewej strony, rysa między szybą a oknem dachowym, odprysk pod klamką drzwi przednich lewych, zderzak tylny z prawej strony ma nierówną szczelinę, odprysk od kamyków na drzwiach tylnych prawych i na błotniku tylnym prawym. Ponadto bez innych uszkodzeń. Stan auta jest naprawdę bardzo dobry z zewnątrz. Auto bardzo ładnie się prezentuje.
Szyby
Producent | Data produkcji | |
---|---|---|
Przód | Saint Gobain-Sekurit | 2016 |
P. przednie drzwi | Fuyao | 2010 |
P. tylne drzwi | Fuyao | 2010 |
P. tył trójkąt drzwi | Fuyao | 2010 |
Tył | AGC Automotive | 2014 |
L. tylne drzwi | Fuyao | 2010 |
L. przednie drzwi | Fuyao | 2010 |
L. tył trójkąt drzwi | Fuyao | 2010 |
Czy numeracja szyb jest zgodna parami? | Tak |
Wnioski po oględzinach szyb
Szyba boczna tylna prawa: Soliver 43R-009628 2010
Szyba boczna tylna lewa: Soliver 43R-009628 2010
Dach panoramiczny przedni: GM 43R-000265 2010
Dach panoramiczny tylny: GM 43R-000265 2010
Wszystkie szyby w testowanej Insigni są oryginalne. Szyba czołowa jest wyprodukowana w 2016 roku, więc była wymieniana. Brak informacji na temat powodu jej wymiany. Najprawdopodobniej mogła mieć pęknięcie od kamyka. Elementy lakierowane wokół mają właściwą powłokę. Szyba fotochromatyczna z czujnikiem zmierzchu i deszczu. Podobna sytuacja jest z tylną szybą. Wyprodukowana w 2014 roku. Również musiała być wymieniana. Pokrywa bagażnika była odkręcana, więc być może było jakieś uszkodzenie kolizyjne, przy którym była rozbita szyba. Nie mamy na ten temat żadnej informacji od sprzedającego. Szyby w pojeździe bez uszkodzeń mechanicznych. Tylne oszklenie przyciemnione fabrycznie. Nadaje to sportowego charakteru całemu nadwoziu.
Światła
Producent lamp przednich | Lampy oryginalne pochodzące z montażu fabrycznego Opla, producent HELLA. |
Typ | Stan | Komentarz |
---|---|---|
Mijania | Ok | Reflektory ksenonowe z układem spryskiwania. Sprawne, brak uwag. |
Kierunkowskazy | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Stopu | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Długie | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Postojowe | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Przeciwmgłowe | Ok | Wyłącznie tylne, obowiązkowe, sprawne, brak uwag. |
Cofania | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Awaryjne | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Wnioski po oględzinach świateł
Insignia wyposażona została w reflektory ksenonowe z układem spryskiwania oraz opcję auto z czujnikiem zmierzchu. Ponadto w wyposażeniu samochodu światła do jazdy dziennej. Wersja samochodu bez przednich świateł p.mgłowych. Wszystkie elementy oświetlenia zewnętrznego oraz wewnętrznego technicznie sprawne. Brak innych uwag.
Opony / Felgi
Lewy przód | Prawy przód | Lewy Tył | Prawy tył | |
---|---|---|---|---|
Typ | Letnie | Letnie | Letnie | Letnie |
Producent | Good Year | Good Year | Good Year | Good Year |
Nazwa handlowa | Eagle F1 | Eagle F1 | Eagle F1 | Eagle F1 |
Indeks prędkości i nośności | 88Y | 88Y | 88Y | 88Y |
Data produkcji | 0913 | 0913 | 0913 | 0913 |
Rozmiar opony | 245/40R19 | 245/40R19 | 245/40R19 | 245/40R19 |
Felga (Stalowa/Stopowa) | Stopowa | Stopowa | Stopowa | Stopowa |
Stan felgi | Ubytki rantów | Ubytki rantów | Ubytki rantów | Ubytki rantów |
Stan bieżnika str. wew. | 5,0 | 4,7 | 5,0 | 5,1 |
Stan bieżnika środek | 5,0 | 4,5 | 5,0 | 5,0 |
Stan bieżnika str. zew. | 5,3 | 4,5 | 5,1 | 5,1 |
Wnioski po oględzinach opon i felg
Opony niskoprofilowe klasy premium. Zużycie bieżnika na poziomie 60%. Opona tylna lewa rozcięta przy feldze. Opona tylna prawa z ubytkiem przy feldze. W mojej ocenie należy wymienić obie. Sprzedający nie posiada drugiego kompletu kół ani opon do samochodu. Obecna pora roku wymaga zmiany ogumienia na zimowe. Koszt zakupu kompletu to od 1200 zł za chińskie opony, do około 6000 zł za opony klasy premium. Ponadto tak duże koła i niski profil opony na polskie drogi to niezbyt dobre rozwiązanie. Auto prezentuje się bardzo fajnie na nich, ale podczas jazdy czuć dołki, nierówności, samochód kołysze w koleinach. Ponadto ranty felg rysują się bądź dochodzi do ubytków przy np.: podjeździe pod krawężnik. Należałoby rozważyć zakup felg o mniejszej średnicy z oponami. Koszt wymiany będzie niższy niż zakup 19-to calowych opon.
Komora silnika
Stan | Komentarz | |
---|---|---|
Wew. stan maski i maty wygłuszającej | Ok | Mata wygłuszająca ze śladami zabrudzeń eksploatacyjnych, stan poprawny, brak innych uwag. |
Ślady odkręcania śrub mocujących | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Producent oleju | GM | |
Gatunek oleju | 0W40 | |
Data wymiany | Data | 21/02/2017 |
Poziom oleju | Ok | Poziom w granicy normy, brak uwag. |
Kolor oleju | Ok | Barwa ciemna, ze śladami pracy, brak innych uwag. |
Gatunek płynu chłodniczego | Wielosezonowy | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Poziom płynu chłodniczego | Ok | Poziom w granicy normy, brak uwag. |
Kolor płynu chłodniczego | Różowy | Klarowny, stan prawidłowy, brak uwag. |
Wycieki widoczne w komorze od góry | Brak | Bez widocznych zapoceń i wycieków, stan poprawny, brak uwag. |
Stan wizualny komory | Ok | Zanieczyszczenia eksploatacyjne, stan poprawny, brak innych uwag. |
Stan lakieru w komorze | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Stan elementów konstrukcyjnych | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Niepokojące dźwięki | Brak | Bez niepokojących dźwięków, stan poprawny, brak uwag. |
Wnioski po oględzinach komory silnika
Według książki serwisowej przy przebiegu 211507 km wymieniono olej w serwisie. Jednak komputer pokładowy informuje o żywotności oleju na poziomie 39%. Kolor właściwy. Płyn chłodniczy wymieniony w lutym 2017 roku. Stan maty wygłuszającej poprawny, bez rozerwań. Dobrze przylega do pokrywy silnika. Trawersa z uchwytami mocowania silnika ze śladami rdzy. Wsporniki osprzętu w górnej części silnika skorodowane. Podłużnice bez zastrzeżeń. Nie stwierdziłem żadnych wycieków. Silnik pracuje równo. Żadnych niepokojących dźwięków nie ma.
Ocena wnętrza pojazdu
Wyposażenie pojazdu
Stan | Stan | |
---|---|---|
Radio/CD/DVD/Pilot | Ok | Fabryczne z CD, MP3, NAVI, sprawne, brak uwag. |
Koło zapasowe/Zestaw naprawczy | Ok | Pełnowymiarowe, nieużywane, brak uwag. |
Autoalarm | Ok | Sterowany pilotem, sprawny. Brak uwag. |
Światła reg. Elektrycznie | Brak | Ksenony. |
El. składane lusterka | Brak | |
Centralny zamek | Ok | Sterowany pilotem, kluczykiem oraz z konsoli kierującego, sprawny. Brak uwag. |
Czunik parkowania P/T | Ok | Czujniki tylne, dźwiękowe z wizualizacją, sprawne, brak uwag. |
Światła przeciwmgłowe | Ok | Wersja bez przednich, wyłącznie tylne, obowiązkowe, sprawne, brak uwag. |
Podgrzewane fotele | Ok | Sprawne, brak uwag. |
El. reg. fotel kierowcy | Ok | Sprawne, brak uwag. |
El. reg. fotel pasażera | Ok | Sprawne, brak uwag. |
El. reg. lusterka | Ok | Sprawne, brak uwag. |
El. szyby przód | Ok | Sprawne, brak uwag. |
El. szyby tył | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Hak | Brak | |
Kier. wielofunkcyjna | Ok | Sprawne, brak uwag. |
Klimatyzacja | Ok | Automatyczna, dwustrefowa, sprawna, brak uwag. |
Komputer | Ok | Sprawny, brak uwag. |
Wsp. kierownicy | Ok | Sprawny, brak uwag. |
Inne | Ok | Pokrywa bagażnika sterowana elektrycznie, Interfejs do telefonu. |
Wnioski po oględzinach wyposażenia pojazdu
Pojazd bogato wyposażony. Wnętrze w ciemnej kolorystyce z drewnianymi wstawkami. Wszystkie elementy wyposażenia sprawne. Fotele częściowo regulowane elektrycznie ( podnoszenie i regulacja lędźwiowego wypełnienia ), podgrzewane. Tapicerka wykonana z czarnej, grubej skóry. Dużym plusem jest obsługa konsoli i komputera w języku polskim. Dach panoramiczny z elektrycznie zasuwaną osłoną. Nawigacja z aktualnymi mapami, sprawna z dużym kolorowym wyświetlaczem. Pokrywa bagażnika sterowana elektrycznie. W tych modelach częstą usterką jest właśnie niedziałające podnoszenie. W tym egzemplarzu bez zarzutu. Ponadto bez jakichkolwiek zastrzeżeń do działania wyposażenia.
Kokpit
Stan | Komentarz | |
---|---|---|
Plastiki | Ok | Stan dobry, brak uwag. |
Drewno | Ok | Stan dobry, brak uwag. |
Elementy metalowe | Ok | Stan dobry, brak uwag. |
Wnioski po oględzinach kokpitu
Kokpit Insigni wykonany został z ciemno-grafitowego tworzywa solidnej jakości. W prawej części przy nadmuchu lekkie wgniecenie, mało zauważalne. Drewno bez zatarć czy pęknięć. Elementy metalowe wokół dźwigni zmiany biegów również bez zatarć czy innych uszkodzeń. Ponadto producent wprowadził czarną skórę do obszycia kierownicy oraz osłony i gałki dźwigni zmiany biegów. Zapalniczka nie używana. Środek bardzo zadbany.
Stan elementów tapicerki
Wizualna ocena zużycia (stan) | bardzo dobry |
Czy w aucie czuć zapach papierosów? | Nie |
Rodzaj wady | Stan | Komentarz |
---|---|---|
Pęknięcia | Brak | Bez pęknięć, stan dobry, brak uwag. |
Przypalenia | Brak | Bez przypaleń, stan dobry, brak uwag. |
Zabrudzenia | Brak | Bez zabrudzeń, stan dobry, brak uwag. |
Przetarcia | Brak | Bez przetarć, stan dobry, brak uwag. |
Wnioski po oględzinach tapicerki
Tapicerka wykonana z czarnej, grubej skóry. Na fotelu kierowcy charakterystyczne przełamania, odkształcenia dla wsiadania i wysiadania. Poza tym żadnych zastrzeżeń nie ma. Tylna kanapa w bardzo dobrym stanie. Wykończenie drzwi przednich ze wstawkami z drewna i skóry, tylne tylko skóry. Bez uszkodzeń. Podsumowując tapicerka w bardzo dobry stanie i dobrze utrzymana.
Jazda próbna
Sprawdzono | Stan | Komentarz | |
---|---|---|---|
Rozruch silnika zimnego | Tak | Ok | Rozruch prawidłowy, brak uwag. |
Rozruch silnika rozgrzanego | Tak | Ok | Rozruch prawidłowy, brak uwag. |
Czy gasną kontrolki po odpaleniu | Tak | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Dymienie z rury (kolor) | Tak | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Przyspieszanie | Tak | Ok | Dynamika na dobrym poziomie, brak uwag. |
Hamowanie | Tak | Ok | Działanie układu hamulców i ABS prawidłowe, brak uwag. |
Skrzynia biegów | Tak | Ok | Działanie układu hamulców i ABS prawidłowe, brak uwag. |
Tempomat | Tak | Ok | Działanie prawidłowe, brak uwag. |
Zawieszenie | Tak | Ok | Podczas testu drogowego praca bez zastrzeżeń, brak uwag. |
Jazda na wprost | Tak | Ok | Stan prawidłowy, bez tendencji do zmiany kierunku, brak uwag. |
Hamulec ręczny | Tak | Ok | Elektryczny, działanie prawidłowe, brak uwag. |
Luz na kierownicy | Tak | Ok | Luz niewyczuwalny, stan prawidłowy, brak uwag. |
Układ wydechowy | Tak | Ok | Działanie prawidłowe, brak uwag. |
Instalacja gazowa | Brak | Ok |
Wnioski po jeździe próbnej
Silnik odpala każdorazowo prawidłowo. Nie kopci. Podczas jazdy wyczuwalne kołysanie na nierównościach. To za sprawą niskoprofilowych, szerokich opon i dużych felg. Podczas jazdy układ zawieszenia spisywał się poprawnie na nierównościach, skutecznie tłumiąc napotkane łaty, studzienki, w sposób niepowodujący zmiany kierunku jazdy. Zawieszenie zapewnia dostateczny komfort oraz bezgłośną pracę. Układ kierowniczy dobrze uzupełnia prawidłowy standard jazdy, jest precyzyjny i pracuje poprawnie. Kilkakrotne próby hamowania potwierdziły sprawność układu (w tym ABS-u) i zapewniały zatrzymanie Insigni w sposób zgodny z oczekiwaniami kierującego. Ocena właściwości trakcyjnych ocenianego pojazdu jest dobra, jazda próbna nie ujawniła żadnych sygnałów mogących zapowiadać usterki. Brak zastrzeżeń do działania poszczególnych mechanizmów podwozia. Silnik 160-cio konny radzi sobie z dużą masą auta, aczkolwiek nie porywa dynamiką. Praca sprzęgła bez zastrzeżeń. Skrzynia biegów automatyczna, 6-cio biegowa płynnie zmienia biegi. Skrzynie manualne bardzo często ulegały awarii w tym modelu, więc ten rodzaj skrzyni jest dobrym wyborem. Silnik ma dobre opinie, jest mało awaryjny, oszczędny i trwały. Jest to popularny model, więc dostęp do części nowych, używanych jak i zamienników jest bardzo dobry. Ceny części nie są wygórowane. Jeśli chodzi o zawieszenie to nie słychać na nierównościach stuków czy skrzypień. Luzu na kierownicy nie stwierdziłem. Hamulce skutecznie zatrzymują ciężkie auto.
Sprawdzenie podwozia
Sprawdzono | Stan | Komentarz | |
---|---|---|---|
Stan ogumienia od strony wew. | Tak | Ok | Stan prawidłowy, brak uwag. |
Łożyska kół przednich i tylnych | Tak | Ok | Bez wyczuwalnych luzów i oporów toczenia, stan prawidłowy, brak uwag. |
Amortyzatory (wycieki, luzy) | Tak | Ok | Bez luzów i wycieków, stan prawidłowy, brak uwag. |
Wahacze i tuleje wahaczy | Tak | Ok | Bez luzów, stan prawidłowy, brak uwag. |
Końcówki drążków | Tak | Ok | Bez luzów, stan prawidłowy, brak uwag. |
Stabilizatory oraz łączniki | Tak | Ok | Bez luzów, stan prawidłowy, brak uwag. |
Układ hamulcowy (przewody, tarcze, klocki) | Tak | Nie ok | Należy wymienić komplet tylnych klocków i tarcze. |
Układ napędowy (przeguby, półosie, wał napędowy) | Tak | Ok | Bez luzów i wycieków, stan prawidłowy, brak uwag. |
Elementy przekładni kierowniczej (wycieki, luzy) | Tak | Ok | Bez luzów i wycieków, stan prawidłowy, brak uwag. |
Połączenie silnika ze skrzynią biegów (wycieki) | Tak | Ok | Delikatne zapocenie eksploatacyjne, brak uwag. |
Ocena szczelności silnika od spodu (wycieki, zapocenia) | Tak | Nie ok | Wyciek spod czujnika oleju. |
Układ wydechowy | Tak | Nie ok | Eksploatacyjne naloty, adekwatne do wieku i przebiegu, brak innych uwag. |
Ocena pasa przedniego | Tak | Nie ok | Naloty korozji, brak innych uwag. |
Ocena progów oraz elementów konstrukcyjnych pod kątem korozji oraz ewentualnych napraw | Tak | Ok | Bez nalotów korozyjnych, stan prawidłowy, brak uwag. |
Ocena fabrycznych mocowań elementów karoserii | Tak | Ok | Bez nalotów korozyjnych, stan prawidłowy, brak uwag. |
Wnioski po sprawdzeniu podwozia
Podwozie sprawdzono na stacji diagnostycznej. Diagnosta nie stwierdził żadnych luzów czy innych niesprawności zawieszenia. Trawers przedni wspomniany powyżej skorodowany. Układ wydechowy skorodowany na obejmach i uchwytach mocujących. Łączenie pasa tylnego z podłogą również z korozją i rozwarstwieniem. Korozja także występuje na belce tylnej oraz elementach zawieszenia jak wahacze wzdłużne, śruby mocujące. Silnik zabudowany osłoną, ale widoczny jest wyciek spod korka, w którym umieszczony jest czujnik oleju. Należy odkręcić i sprawdzić uszczelnienie. Przy łączeniu skrzyni biegów delikatne zapocenie, z którym nie trzeba nic robić. Ogólnie stan podwozia na dobrym poziomie. Niestety główną wadą jest korozja, która będzie niestety postępować. Wymiany wymagają też tarcze hamulcowe z tyłu. Koszt wymiany to około 400 zł za komplet. Przednie były wymieniane.
Komputer diagnostyczny
Kod błędu | Znaczenie |
---|---|
Wnioski po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym
Diagnostyka komputerowa wykonana została w niezależnym serwisie. Podczas pomiaru system poprawnie połączył się z komputerem samochodu. Przeskanowano wszystkie dostępne w samochodzie moduły (patrz zdjęcia). Nie zdiagnozowano żadnych błędów. Skaner nie wykazał błędów filtra DPF.
Historia napraw
Przebieg | Data | Naprawiany / Wymieniany element | Miejsce naprawy |
---|---|---|---|
151050 | 25/05/2015 | Wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody. | serwis OPEL |
182527 | 05/04/2016 | Wymiana: filtru paliwa i powietrza, płynu hamulcowego i przednich klocków hamulcowych. | serwis OPEL |
Galeria zdjęć
Nasi Partnerzy











Znalazłeś samochód, który chcesz kupić?
Sprawdzimy go za Ciebie, a pełny raport otrzymasz nawet w 24 godziny!